Çalık Yedaş
Samsun, Çorum, Ordu, Amasya ve Sinop illerinde müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi hizmeti sunmayı amaçlayan Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. (YEDAŞ), hizmet kalitesinin en kritik anahtarı olarak gördüğü ‘Teknoloji’yi tüm iş süreçlerinde sistemine entegre etti. Avrupa standartlarındaki son teknolojiyi kullanımına büyük önem veren YEDAŞ, bölgesinde gerçekleştirdiği teknolojik yatırımlarla, 2011 yılından itibaren SCADA/DMS, GIS, SAP, AMI, AMR gibi bir çok teknolojik yatırımları sisteminde sorunsuz bir şekilde kullanmaktadır.
Toplam Kalite Yönetim Sistemi modeliyle (EFQM, Balance Score Card) yönetilen YEDAŞ, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 10002 Uluslararası Müşteri Memnuniyeti Standardı, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Kalite Belgeleri’ne sahiptir. Dünyanın ve Avrupa’nın dikkatini çeken ve rol model şirket olarak lanse edilen YEDAŞ, aldığı ödüllerle başarısını tescillemiştir. YEDAŞ, Avrupa CSR Juri Özel Ödülü, UNDP (İletişim Oscarı) Özel Ödülü, 2013 yılında Kalite Altın Tacı, 2014 yılında Kalite Platin Tacı, En Nitelikli Liderlik Ödülü, Sürdürülebilirlik Ödülü, TÜHİD Kurumsal Sosyal Çevre Ödülü, Doğru İletişim Ödülü, TÜBİTAK Ödülü, Yerel Hizmet Ödülü, Altın Voltaj Ödülü ve birçok kurum ve kuruluşlardan her yıl çeşitli dallarda teşekkür belgeleri alarak onurlandırılmıştır.
Projeler
- Abone grupları bazında saatlik serbest tüketici tahmini için AVIEW | Profiler çözümünün kullanılması,
- Saatlik Talep Tahmini için AVIEW | Hourly çözümünün kullanılması,
- Uzun dönem talep tahmini için AVIEW | Planner çözümünün kullanılması
- EDW entegrasyonu,
- PMUM entegrasyonu,
- Abone.Net entegrasyonu ile müşteri bilgisinin veritabanına transferi,
- IS-U entegrasyonu,
- ENTES ile entegrasyon